Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
produktem. Sytuacje tworzone na ich podstawie zestawiane są następnie na zasadzie kontrastu z wybranymi elementami standardu idealnego, którego konstrukcja może być wtedy mniej dokładna, ponieważ tworzona ocena powstaje zarówno przez odniesienie do wizji idealnej, jak i do relacji o charakterze porównawczym, która odnosi się do łatwo wyróżnialnych kryteriów.
Wartość wynikająca z korzyści oraz zbioru użyteczności związanych z obiektem. Korzyści rozpatrywane są z reguły z silnie subiektywnej perspektywy. Użyteczności są konsekwencjami o bardziej obiektywnym charakterze. Mogą odnosić się do innych osób, sytuacji lub przedmiotów. Ze względu na motywacyjny poziom komunikacji osoby, zdarzenia oraz przedmioty związane z określonymi użytecznościami powinny cechować się, gdy idzie
produktem. Sytuacje tworzone na ich podstawie zestawiane są następnie na zasadzie kontrastu z wybranymi elementami standardu idealnego, którego konstrukcja może być wtedy mniej dokładna, ponieważ tworzona ocena powstaje zarówno przez odniesienie do wizji idealnej, jak i do relacji o charakterze porównawczym, która odnosi się do łatwo wyróżnialnych kryteriów. <br>Wartość wynikająca z korzyści oraz zbioru użyteczności związanych z obiektem. Korzyści rozpatrywane są z reguły z silnie subiektywnej perspektywy. Użyteczności są konsekwencjami o bardziej obiektywnym charakterze. Mogą odnosić się do innych osób, sytuacji lub przedmiotów. Ze względu na motywacyjny poziom komunikacji osoby, zdarzenia oraz przedmioty związane z określonymi użytecznościami powinny cechować się, gdy idzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego