Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 02/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
RS. Z zewnątrz auto będzie się różniło od zwykłych wersji przede wszystkim jaskrawą kolorystyką oraz rajdowymi gadżetami. Zmieniono więc nieco przedni zderzak ze spojlerem, po bokach dodano solidniejsze wykończenia progów, a tył zyskał dodatkowy spojler na klapie bagażnika i chromowaną końcówkę rury wydechowej. Efektownego wyglądu dodają także wyczynowe, szprychowe felgi z lekkich stopów i niskoprofilowe, siedemnastocalowe, szerokie ogumienie. Na szczęście fabryczny tuning nie sprawia wrażenia przerostu formy nad treścią. Tym bardziej że podstawową jednostką modelu RS jest doskonale znany silnik VW o pojemności 1800 ccm z turbodoładowaniem. Po raz pierwszy Niemcy zezwolili na podniesienie mocy w czeskim produkcie ze 150 do 185
RS. Z zewnątrz auto będzie się różniło od zwykłych wersji przede wszystkim jaskrawą kolorystyką oraz rajdowymi gadżetami. Zmieniono więc nieco przedni zderzak ze spojlerem, po bokach dodano solidniejsze wykończenia progów, a tył zyskał dodatkowy spojler na klapie bagażnika i chromowaną końcówkę rury wydechowej. Efektownego wyglądu dodają także wyczynowe, szprychowe felgi z lekkich stopów i niskoprofilowe, siedemnastocalowe, szerokie ogumienie. Na szczęście fabryczny tuning nie sprawia wrażenia przerostu formy nad treścią. Tym bardziej że podstawową jednostką modelu RS jest doskonale znany silnik VW o pojemności 1800 ccm z turbodoładowaniem. Po raz pierwszy Niemcy zezwolili na podniesienie mocy w czeskim produkcie ze 150 do 185
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego