Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
maszyn. Kompozycję i ukształtowanie nadwozia determinuje ustawienie kabiny operatora i silnika spalinowego. Kabina operatora może być ustawiona z lewej i z prawej strony nadwozia, a silnik równolegle lub prostopadle do płaszczyzny zero Y (rys. 1.13).
Nie ma wyraźnych przesłanek, dla których kabina operatora powinna być ustawiona z prawej bądź z lewej strony nadwozia. Należy wszakże stwierdzić, iż w większości produkowanych obecnie koparek, kabinę ustawia się z lewej strony, nawet w maszynach produkowanych bądź przeznaczonych do użytkowania w krajach z lewostronnym ruchem drogowym. To spostrzeżenie dotyczy także maszyn kołowych, przeznaczonych do ruchu po drogach publicznych. Należy przypuszczać, że jest to wynik wpływu rozwiązań
maszyn. Kompozycję i ukształtowanie nadwozia determinuje ustawienie kabiny operatora i silnika spalinowego. Kabina operatora może być ustawiona z lewej i z prawej strony nadwozia, a silnik równolegle lub prostopadle do płaszczyzny zero Y (rys. 1.13).<br>Nie ma wyraźnych przesłanek, dla których kabina operatora powinna być ustawiona z prawej bądź z lewej strony nadwozia. Należy wszakże stwierdzić, iż w większości produkowanych obecnie koparek, kabinę ustawia się z lewej strony, nawet w maszynach produkowanych bądź przeznaczonych do użytkowania w krajach z lewostronnym ruchem drogowym. To spostrzeżenie dotyczy także maszyn kołowych, przeznaczonych do ruchu po drogach publicznych. Należy przypuszczać, że jest to wynik wpływu rozwiązań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego