Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
sklepu Ikei doszło do rzekomo spontanicznych manifestacji oburzonych mieszkańców. W odpowiedzi na te protesty Ikea otworzyła nowy, większy obiekt. Oczywiście demonstracje były wyreżyserowanymi wydarzeniami, mającymi zwrócić uwagę poznaniaków na nowy sklep.
Zdaniem dr. Pawła Wójcika, marketing alternatywny, choć często widowiskowy i zaskakujący, nigdy nie zastąpi tradycyjnej i zmasowanej reklamy. Happeningi z natury rzeczy mają małe grono odbiorców, hasła reklamowe malowane w najdziwniejszych miejscach dostrzegą tylko nieliczni. Natomiast reklama telewizyjna, nawet najgorsza, powtórzona setki razy dociera do naszej świadomości, choćbyśmy się nie wiem jak bronili. Dowiódł tego producent proszku Vizir. Jego reklamy oceniane były przez widzów jako najgorsze, ale okazało się, że działały najskuteczniej
sklepu Ikei doszło do rzekomo spontanicznych manifestacji oburzonych mieszkańców. W odpowiedzi na te protesty Ikea otworzyła nowy, większy obiekt. Oczywiście demonstracje były wyreżyserowanymi wydarzeniami, mającymi zwrócić uwagę poznaniaków na nowy sklep. <br>Zdaniem dr. Pawła Wójcika, marketing alternatywny, choć często widowiskowy i zaskakujący, nigdy nie zastąpi tradycyjnej i zmasowanej reklamy. Happeningi z natury rzeczy mają małe grono odbiorców, hasła reklamowe malowane w najdziwniejszych miejscach dostrzegą tylko nieliczni. Natomiast reklama telewizyjna, nawet najgorsza, powtórzona setki razy dociera do naszej świadomości, choćbyśmy się nie wiem jak bronili. Dowiódł tego producent proszku Vizir. Jego reklamy oceniane były przez widzów jako najgorsze, ale okazało się, że działały najskuteczniej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego