Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Relaks i Kolekcjoner Polski
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1988
powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami powstania nieszczelności, przez które zasysane jest "fałszywe powietrze" W samochodach wyposażonych w podciśnieniowe wspomaganie hamulców, tzw. serwo, przyczyną zubożenia mieszanki mogą być nieszczelne przewody łączące serwo z kolektorem dolotowym. W takim przypadku, oprócz opisanych objawów, występują także inne, z pozoru nie mające związku ze zjawiskiem "fałszywego powietrza". Przede wszystkim aby osiągnąć taką samą siłę hamowania na kołach, musimy znacznie mocniej nacisnąć na pedał hamulca (popularnie nazywamy to "twardym pedałem").
Rzadziej zaś spotykanymi przyczynami przedostawania się do cylindrów dodatkowych porcji powietrza jest niewątpliwie uszkodzony kolektor dolotowy czy też niedokręcenie z odpowiednią
powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami powstania nieszczelności, przez które zasysane jest "fałszywe powietrze" W samochodach wyposażonych w podciśnieniowe wspomaganie hamulców, tzw. serwo, przyczyną zubożenia mieszanki mogą być nieszczelne przewody łączące serwo z kolektorem dolotowym. W takim przypadku, oprócz opisanych objawów, występują także inne, z pozoru nie mające związku ze zjawiskiem "fałszywego powietrza". Przede wszystkim aby osiągnąć taką samą siłę hamowania na kołach, musimy znacznie mocniej nacisnąć na pedał hamulca (popularnie nazywamy to "twardym pedałem"). <br>Rzadziej zaś spotykanymi przyczynami przedostawania się do cylindrów dodatkowych porcji powietrza jest niewątpliwie uszkodzony kolektor dolotowy czy też niedokręcenie z odpowiednią
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego