Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
podmuchy wiatru - tłumaczy Szymański. Jego zdaniem minie kilka lat, zanim Francja czy Wielka Brytania skonstruują model tankowca LNG i będą umiały szkolić w kierowaniu takimi jednostkami. Na razie na kursy w Kamionce armatorzy zapisują więc swoich pracowników z rocznym wyprzedzeniem.
Ale - jak w każdym biznesie - tu też nie ma nic za darmo. Prof. Lech Kobyliński, szef Rady Fundacji Bezpieczeństwa Żeglugi i Ochrony Środowiska, która prowadzi ośrodek w Kamionce, przyznaje, że wymaga on ogromnych nakładów. - Najdroższe nie są tankowce, tylko urządzenia na wodzie i pod powierzchnią. Po każdej zimie musimy odtworzyć na nowo rzeźbę dna, tak by przypominała naturalne warunki w pobliżu wielkich
podmuchy wiatru - tłumaczy Szymański. Jego zdaniem minie kilka lat, zanim Francja czy Wielka Brytania skonstruują model tankowca LNG i będą umiały szkolić w kierowaniu takimi jednostkami. Na razie na kursy w Kamionce armatorzy zapisują więc swoich pracowników z rocznym wyprzedzeniem.<br>Ale - jak w każdym biznesie - tu też nie ma nic za darmo. Prof. Lech Kobyliński, szef Rady Fundacji Bezpieczeństwa Żeglugi i Ochrony Środowiska, która prowadzi ośrodek w Kamionce, przyznaje, że wymaga on ogromnych nakładów. - Najdroższe nie są tankowce, tylko urządzenia na wodzie i pod powierzchnią. Po każdej zimie musimy odtworzyć na nowo rzeźbę dna, tak by przypominała naturalne warunki w pobliżu wielkich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego