Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zrobiła niestandardowa kampania reklamowa Fiata Stilo. Reklamy zwracały uwagę, bo pojawiły się w zaskakujących miejscach: na rozsuwanych drzwiach hipermarketu zachwalały łatwy dostęp do samochodu, na oparciach foteli kinowych mówiły o wygodzie siedzeń w aucie, na lodowiskach - o elektronicznych układach, które zapobiegają poślizgom itd. Wrażenie robiła też reklama internetowa, wykorzystująca bardzo zaawansowaną technologię.
Internet jest miejscem coraz intensywniej eksploatowanym przez reklamę, a nowe rozwiązania informatyczne stosowane są po to, by użytkownik sieci nie uciekł przed przekazem marketingowym. Budzi to zwykle jego irytację, ale ważne, by reklamę zauważył. Spore nadzieje wiąże się z tzw. marketingiem wirusowym, polegającym na wpuszczaniu do sieci krótkich dowcipnych
zrobiła niestandardowa kampania reklamowa Fiata Stilo. Reklamy zwracały uwagę, bo pojawiły się w zaskakujących miejscach: na rozsuwanych drzwiach hipermarketu zachwalały łatwy dostęp do samochodu, na oparciach foteli kinowych mówiły o wygodzie siedzeń w aucie, na lodowiskach - o elektronicznych układach, które zapobiegają poślizgom itd. Wrażenie robiła też reklama internetowa, wykorzystująca bardzo zaawansowaną technologię. <br>Internet jest miejscem coraz intensywniej eksploatowanym przez reklamę, a nowe rozwiązania informatyczne stosowane są po to, by użytkownik sieci nie uciekł przed przekazem marketingowym. Budzi to zwykle jego irytację, ale ważne, by reklamę zauważył. Spore nadzieje wiąże się z tzw. marketingiem wirusowym, polegającym na wpuszczaniu do sieci krótkich dowcipnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego