Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
się przede wszystkim na różnicowaniu oferty banku, tj. na wprowadzaniu nowych rodzajów usług dla klientów. Polityka cenowa banków może także polegać na oferowaniu po stosunkowo niskich cenach niektórych produktów podstawowych (np. niskie opłaty za prowadzenie rachunków rozliczeniowych), zakładając, że są to produkty promujące pozostałą ofertę banku. Korzystanie z nich ma zachęcić klienta do skorzystania także z innych usług banku.
Istotne znaczenie dla określania polityki cenowej banku mają także stopień koncentracji rynku produktów (usług) bankowych oraz sytuacja rynkowa. Walka cenowa, jako element konkurencji między bankami, jest stosowana rzadko. Wynika to m. in. z faktu, że w przeciwieństwie do artykułów konsumpcyjnych, o których
się przede wszystkim na różnicowaniu oferty banku, tj. na wprowadzaniu nowych rodzajów usług dla klientów. Polityka cenowa banków może także polegać na oferowaniu po stosunkowo niskich cenach niektórych produktów podstawowych (np. niskie opłaty za prowadzenie rachunków rozliczeniowych), zakładając, że są to produkty promujące pozostałą ofertę banku. Korzystanie z nich ma zachęcić klienta do skorzystania także z innych usług banku.<br>Istotne znaczenie dla określania polityki cenowej banku mają także stopień koncentracji rynku produktów (usług) bankowych oraz sytuacja rynkowa. Walka cenowa, jako element konkurencji między bankami, jest stosowana rzadko. Wynika to m. in. z faktu, że w przeciwieństwie do artykułów konsumpcyjnych, o których
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego