Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dużym odbiorcom.
Natomiast według wspomnianych analiz do sektorów gospodarczych, które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się: przemysł rolno-spożywczy, usługi finansowe (banki, instytucje ubezpieczeniowe), usługi spedycyjne i handlowe, chemia i przemysł farmaceutyczny, telekomunikacja.
Biorąc pod uwagę strukturę polskich obrotów z krajami członkami UE, można stwierdzić, że zmiany zachodzące w Europie Zachodniej są szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.
Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na
dużym odbiorcom.<br>Natomiast według wspomnianych analiz do sektorów gospodarczych, które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się: przemysł rolno-spożywczy, usługi finansowe (banki, instytucje ubezpieczeniowe), usługi spedycyjne i handlowe, chemia i przemysł farmaceutyczny, telekomunikacja.<br>Biorąc pod uwagę strukturę polskich obrotów z krajami członkami UE, można stwierdzić, że zmiany zachodzące w Europie Zachodniej są szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.<br>Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego