Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
promocji typu direct mail i telemarketingu, ale w miarę rozwoju sprzedaży komputerów osobistych i zwiększania się dostępności poczty elektronicznej, teletekstu i innych systemów telekomunikacyjnych, ich znaczenie będzie rosło.
Tego typu promocja jest działaniem substytucyjnym w stosunku do tradycyjnej akwizycji, prowadzonej przez przedstawicieli przedsiębiorstw. Jest bowiem tańsza, a jej skuteczność bywa zadowalająca. W latach siedemdziesiątych dominowała akwizycja, natomiast w latach dziewięćdziesiątych marketing bezpośredni zyskuje wyraźnie na znaczeniu.
Wracając jednak do charakterystyki reklamy i jej znaczenia na rynku, warto przedstawić wydatki na ten cel.
Tablica 61 przedstawia wielkość wydatków na reklamę w krajach Unii Europejskiej. Nakłady na inne działania promocyjne nie są tu
promocji typu direct mail i telemarketingu, ale w miarę rozwoju sprzedaży komputerów osobistych i zwiększania się dostępności poczty elektronicznej, teletekstu i innych systemów telekomunikacyjnych, ich znaczenie będzie rosło.<br>Tego typu promocja jest działaniem substytucyjnym w stosunku do tradycyjnej akwizycji, prowadzonej przez przedstawicieli przedsiębiorstw. Jest bowiem tańsza, a jej skuteczność bywa zadowalająca. W latach siedemdziesiątych dominowała akwizycja, natomiast w latach dziewięćdziesiątych marketing bezpośredni zyskuje wyraźnie na znaczeniu.<br>Wracając jednak do charakterystyki reklamy i jej znaczenia na rynku, warto przedstawić wydatki na ten cel.<br>Tablica 61 przedstawia wielkość wydatków na reklamę w krajach Unii Europejskiej. Nakłady na inne działania promocyjne nie są tu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego