Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 15
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Zakopanem dużą powierzchnię handlową z przeznaczeniem na market spożywczy zamierza wykupić firma austriacka Julius Meinl. Sieć ta, to jeden z większych detalistów, zajmująca się handlem produktami spożywczymi i przemysłowymi. Roczny obrót to 29 mld dolarów i 22 tys. zatrudnionych pracowników na całym świecie. Następne koncerny chcą wybudować swoje obiekty przy "zakopiance", pomiędzy Szaflarami i Zakopanem.
Trzeba działać! Czy musimy popełnić te same błędy, które popełniono w Europie Zachodniej 15-20 lat temu? Czemu z tych doświadczeń nasz samorząd i organizacje kupieckie nie wyciągną wniosków? Czy zawsze musi być aktualne przysłowie "Mądry Polak po szkodzie"?
Zakopiańscy handlowcy! Nie możemy oczekiwać, że samorząd
Zakopanem dużą powierzchnię handlową z przeznaczeniem na market spożywczy zamierza wykupić firma austriacka Julius Meinl. Sieć ta, to jeden z większych detalistów, zajmująca się handlem produktami spożywczymi i przemysłowymi. Roczny obrót to 29 mld dolarów i 22 tys. zatrudnionych pracowników na całym świecie. Następne koncerny chcą wybudować swoje obiekty przy "zakopiance", pomiędzy Szaflarami i Zakopanem.<br>Trzeba działać! Czy musimy popełnić te same błędy, które popełniono w Europie Zachodniej 15-20 lat temu? Czemu z tych doświadczeń nasz samorząd i organizacje kupieckie nie wyciągną wniosków? Czy zawsze musi być aktualne przysłowie "Mądry Polak po szkodzie"?<br>Zakopiańscy handlowcy! Nie możemy oczekiwać, że samorząd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego