Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
osiągnięcia, przede wszystkim ze względu na braki informacji o wartościach średnich w skali kraju czy regionów. W takim przypadku należy zebrać informacje dostępne i przeprowadzić badania pierwotne (obserwacyjne i ankietowe).
Istotne znaczenie dla wyboru określonej lokalizacji banku mają także czynniki wewnętrzne, do których zaliczamy typ banku, środki którymi dysponuje na założenie oddziału oraz personel banku. Można wyróżnić dwa typy banków - banki uniwersalne i banki wyspecjalizowane. Banki uniwersalne prowadzą obsługę klientów w możliwie najszerszym zakresie, natomiast banki wyspecjalizowane zajmują się obsługą finansową wybranych dziedzin działalności gospodarczej. Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji banku uniwersalnego, należy więc brać pod uwagę konieczność posiadania odpowiednio wyposażonej
osiągnięcia, przede wszystkim ze względu na braki informacji o wartościach średnich w skali kraju czy regionów. W takim przypadku należy zebrać informacje dostępne i przeprowadzić badania pierwotne (obserwacyjne i ankietowe).<br>Istotne znaczenie dla wyboru określonej lokalizacji banku mają także czynniki wewnętrzne, do których zaliczamy typ banku, środki którymi dysponuje na założenie oddziału oraz personel banku. Można wyróżnić dwa typy banków - banki uniwersalne i banki wyspecjalizowane. Banki uniwersalne prowadzą obsługę klientów w możliwie najszerszym zakresie, natomiast banki wyspecjalizowane zajmują się obsługą finansową wybranych dziedzin działalności gospodarczej. Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji banku uniwersalnego, należy więc brać pod uwagę konieczność posiadania odpowiednio wyposażonej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego