Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
swoje kwalifikacje. Szacuje się ponadto, że z różnych form dokształcania korzysta już prawie dwa i pół miliona osób. Zainteresowanie kursami w firmach prywatnych jest prawie trzy razy większe niż w przedsiębiorstwach państwowych. Biorąc pod uwagę potrzeby rynku, agencje szkoleniowe powinny adresować swoją ofertę przede wszystkim do kadry menedżerskiej (51 proc. zamierza podnieść swoje kwalifikacje), do pracowników umysłowych (30 proc.), handlowców (27 proc.), prywatnych przedsiębiorców (27 proc.) i bezrobotnych (20 proc.).Według AISEC, prawie 30 proc. polskich studentów uważa, że dodatkowe kursy i szkolenia podnoszą ich wartość na rynku pracy. Liczy się na nim bowiem kreatywność (tego zdania jest 82 proc. badanych
swoje kwalifikacje. Szacuje się ponadto, że z różnych form dokształcania korzysta już prawie dwa i pół miliona osób. Zainteresowanie kursami w firmach prywatnych jest prawie trzy razy większe niż w przedsiębiorstwach państwowych. Biorąc pod uwagę potrzeby rynku, agencje szkoleniowe powinny adresować swoją ofertę przede wszystkim do kadry menedżerskiej (51 proc. zamierza podnieść swoje kwalifikacje), do pracowników umysłowych (30 proc.), handlowców (27 proc.), prywatnych przedsiębiorców (27 proc.) i bezrobotnych (20 proc.).Według AISEC, prawie 30 proc. polskich studentów uważa, że dodatkowe kursy i szkolenia podnoszą ich wartość na rynku pracy. Liczy się na nim bowiem kreatywność (tego zdania jest 82 proc. badanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego