Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
twarzy nie przekraczają zazwyczaj ceny 200 zł (choć zdarzają się droższe, np. Shiseido), damskie potrafią kosztować pięć-osiem razy tyle. Handlowcy wiedzą jednak, że przeciętny facet na jedną sztukę kremu więcej nie wyda, taka jest jego mentalna granica.
Opakowania kosmetyków dla panów też wymagają finezji i wyczucia. Nie mogą być zanadto kolorowe ani wymyślne. Nie mogą zdobić łazienkowych półek, a najlepiej, żeby przypominały pudełka do przechowywania maści na szczury. Słoiczki z kremem zostały uznane za atrybut kobiecości, więc męskie opakowania muszą mieć proste kształty albo powinny kojarzyć się z typowo męskimi czynnościami (np. tak jak puszki od piłek tenisowych lub jak
twarzy nie przekraczają zazwyczaj ceny 200 zł (choć zdarzają się droższe, np. Shiseido), damskie potrafią kosztować pięć-osiem razy tyle. Handlowcy wiedzą jednak, że przeciętny facet na jedną sztukę kremu więcej nie wyda, taka jest jego mentalna granica.<br>Opakowania kosmetyków dla panów też wymagają finezji i wyczucia. Nie mogą być zanadto kolorowe ani wymyślne. Nie mogą zdobić łazienkowych półek, a najlepiej, żeby przypominały pudełka do przechowywania maści na szczury. Słoiczki z kremem zostały uznane za atrybut kobiecości, więc męskie opakowania muszą mieć proste kształty albo powinny kojarzyć się z typowo męskimi czynnościami (np. tak jak puszki od piłek tenisowych lub jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego