Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wprzód lub wstecz, angażując się w działania produkcyjne (np. hurtownicy handlujący drewnem uczestniczą w pracach polegających na suszeniu drewna i jego przycinaniu) oraz wchodząc w działalność detaliczną, np. prowadzą szkolenia końcowych użytkowników i zajmują się finansowaniem sieci detalicznej (taka sytuacja występuje w sektorze napojów).
W związku z wymienionymi tendencjami następuje zanikanie wyraźnych podziałów między funkcjami hurtowników i detalistów, co jest widoczne zwłaszcza w następujących sytuacjach: w obrocie produktami masowej konsumpcji tworzą się duże grupy handlowe angażujące się w działalność hurtową i detaliczną, rozwija się handel w ramach sektora hurtu; niektóre przedsiębiorstwa handlu hurtowego działają jako dostawcy innych grup handlowych lub przemysłowo
wprzód lub wstecz, angażując się w działania produkcyjne (np. hurtownicy handlujący drewnem uczestniczą w pracach polegających na suszeniu drewna i jego przycinaniu) oraz wchodząc w działalność detaliczną, np. prowadzą szkolenia końcowych użytkowników i zajmują się finansowaniem sieci detalicznej (taka sytuacja występuje w sektorze napojów).<br>W związku z wymienionymi tendencjami następuje zanikanie wyraźnych podziałów między funkcjami hurtowników i detalistów, co jest widoczne zwłaszcza w następujących sytuacjach: w obrocie produktami masowej konsumpcji tworzą się duże grupy handlowe angażujące się w działalność hurtową i detaliczną, rozwija się handel w ramach sektora hurtu; niektóre przedsiębiorstwa handlu hurtowego działają jako dostawcy innych grup handlowych lub przemysłowo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego