Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.
Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią sprostać wymaganiom unijnych producentów i będą konkurencyjni cenowo, pojawi się dla nich szansa zastąpienia dotychczasowych dostawców z krajów UE. Jednakże wystąpi tu zagrożenie, iż polskie firmy będą wypierane np. przez przedsiębiorstwa z krajów byłego Związku Radzieckiego. Przed kilkoma laty takie zagrożenie pojawiło się już w sektorze
zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.<br>Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią sprostać wymaganiom unijnych producentów i będą konkurencyjni cenowo, pojawi się dla nich szansa zastąpienia dotychczasowych dostawców z krajów UE. Jednakże wystąpi tu zagrożenie, iż polskie firmy będą wypierane np. przez przedsiębiorstwa z krajów byłego Związku Radzieckiego. Przed kilkoma laty takie zagrożenie pojawiło się już w sektorze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego