Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
rozrzuconych po kilkunastu instytucjach ze słowami "turystyczna" lub "promocja" w nazwie. - Wszystkie drukują co roku takie same broszury z wierzbą płaczącą, a efektów jak nie było, tak nie ma - puentuje Andrzej Długosz, ekspert ds. promocji i PR, właściciel agencji PR Cross Media.

Nagromadzenie i wzajemne zależności wszystkich "promocyjnych" instytucji przypominają zapętlony supeł. Nikt nie wie, kto za co odpowiada. Teoretycznie w pierwszej kolejności odpowiada Ministerstwo Spraw Zagranicznych i podległe mu ambasady. Do nich należy kreowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego biznesowo, ściąganie inwestorów. Ale to samo robi specjalnie w tym celu powołana Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Podobnie jest z
rozrzuconych po kilkunastu instytucjach ze słowami "turystyczna" lub "promocja" w nazwie. - Wszystkie drukują co roku takie same broszury z wierzbą płaczącą, a efektów jak nie było, tak nie ma - puentuje Andrzej Długosz, ekspert ds. promocji i PR, właściciel agencji PR Cross Media. <br><br>Nagromadzenie i wzajemne zależności wszystkich "promocyjnych" instytucji przypominają zapętlony supeł. Nikt nie wie, kto za co odpowiada. Teoretycznie w pierwszej kolejności odpowiada Ministerstwo Spraw Zagranicznych i podległe mu ambasady. Do nich należy kreowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego biznesowo, ściąganie inwestorów. Ale to samo robi specjalnie w tym celu powołana Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. <br><br>Podobnie jest z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego