Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbioru: odbiór na poziomie automatycznym oraz odbiór refleksyjny. Poziom automatyczny typowy jest dla odbioru pierwszych ekspozycji, które docierają do adresata. Natomiast odbiór na poziomie refleksyjnym, angażujący percepcję na poziomie semantycznym oraz subiektywną interpretację wiadomości, typowy jest dla końcowych ekspozycji realizowanej kampanii reklamowej. Jak już wspomniano, jakość percepcji wpływa na jakość zapamiętywania elementów przekazu reklamowego, co z kolei stymuluje późniejsze procesy decyzyjne. Natomiast przebieg percepcji wynika z uwarunkowań sytuacyjnych oraz wewnętrznych dyspozycji psychicznych odbiorcy. W opisie percepcji przekazów reklamowych za najistotniejsze czynniki określające jej przebieg uznać można procesy uwagi oraz procesy związane ze stopniem zaangażowania podmiotu.
W celu realizacji celów kampanii reklamowej
odbioru: odbiór na poziomie automatycznym oraz odbiór refleksyjny. Poziom automatyczny typowy jest dla odbioru pierwszych ekspozycji, które docierają do adresata. Natomiast odbiór na poziomie refleksyjnym, angażujący percepcję na poziomie semantycznym oraz subiektywną interpretację wiadomości, typowy jest dla końcowych ekspozycji realizowanej kampanii reklamowej. Jak już wspomniano, jakość percepcji wpływa na jakość zapamiętywania elementów przekazu reklamowego, co z kolei stymuluje późniejsze procesy decyzyjne. Natomiast przebieg percepcji wynika z uwarunkowań sytuacyjnych oraz wewnętrznych dyspozycji psychicznych odbiorcy. W opisie percepcji przekazów reklamowych za najistotniejsze czynniki określające jej przebieg uznać można procesy uwagi oraz procesy związane ze stopniem zaangażowania podmiotu. <br>W celu realizacji celów kampanii reklamowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego