Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Kontekst epizodyczny użytkowania produktu.
8.
Zmienność w przedziale czasu, tradycja.
9.
Następstwa, które nie mogą być w pełni uświadomione.
Wymiary te mogą łączyć się i porządkować według ważności, dostępności, pojemności i innych kryteriów. Tworzą system odnoszący się do indywidualnych, dla określonego pozycjonowania, wartości i potrzeb. Stanowią kryteria ich realizacji lub zaspokajania. Ich wpływ na proces zakupu zależy także od zewnętrznego kontekstu społecznego. W realnych społecznie sytuacjach nigdy nie występują w jednakowym natężeniu oraz pełnej skali złożoności. Wymiary dominujące często są zbieżne z cechami decydującymi o projektowaniu samego produktu i jego funkcji, w tworzeniu nadrzędnej strategii marketingowej. Z reguły jednak nie dostarczają
Kontekst epizodyczny użytkowania produktu. <br>8. <br>Zmienność w przedziale czasu, tradycja. <br>9. <br>Następstwa, które nie mogą być w pełni uświadomione. <br>Wymiary te mogą łączyć się i porządkować według ważności, dostępności, pojemności i innych kryteriów. Tworzą system odnoszący się do indywidualnych, dla określonego pozycjonowania, wartości i potrzeb. Stanowią kryteria ich realizacji lub zaspokajania. Ich wpływ na proces zakupu zależy także od zewnętrznego kontekstu społecznego. W realnych społecznie sytuacjach nigdy nie występują w jednakowym natężeniu oraz pełnej skali złożoności. Wymiary dominujące często są zbieżne z cechami decydującymi o projektowaniu samego produktu i jego funkcji, w tworzeniu nadrzędnej strategii marketingowej. Z reguły jednak nie dostarczają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego