Typ tekstu: Książka
Autor: Kowalczykowa Alina
Tytuł: Dramat i teatr romantyczny
Rok: 1997
pokonanych obrońców kościoła. Nie zidentyfikowany głos tłumu pojawia się, narasta (szemrania, szumy, wrzaski, krzyki, z których uformuje się grom) w ostatniej części opisowej.
Wciąż pojawiają się także jakieś indywidualne Głosy z zewnątrz, ważne dla akcji, osaczają Henryka. Głos Marii wzywa go z okna, a pod koniec dramatu słyszy go z zaświatów i relacjonuje ojcu Orcio; w "domu wariatów" słychać straszne głosy znad sufitu, spod podłogi, z lewej i prawej strony (jak można by wprowadzić je do teatru? Mogą mieć różny ton, ale jak zasygnalizować kierunek, z którego spływają na scenę? Czy Mąż ma odrywać wzrok od Marii i spoglądać we właściwych
pokonanych obrońców kościoła. Nie zidentyfikowany głos tłumu pojawia się, narasta (szemrania, szumy, wrzaski, krzyki, z których uformuje się grom) w ostatniej części opisowej.<br>Wciąż pojawiają się także jakieś indywidualne Głosy z zewnątrz, ważne dla akcji, osaczają Henryka. Głos Marii wzywa go z okna, a pod koniec dramatu słyszy go z zaświatów i relacjonuje ojcu Orcio; w "domu wariatów" słychać straszne głosy znad sufitu, spod podłogi, z lewej i prawej strony (jak można by wprowadzić je do teatru? Mogą mieć różny ton, ale jak zasygnalizować kierunek, z którego spływają na scenę? Czy Mąż ma odrywać wzrok od Marii i spoglądać we właściwych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego