Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
psychiatry, jak The Cure, nie zagłębiali się w artystowskie podróże, jak The Police, nie kopiowali amerykańskiego drobnego realizmu, jak Dire Straits. Starali się brzmieć normalnie, a jednocześnie nie bratać się z resztą muzycznej sceny.
Po drugie, folkowe brzmienie gitary zwróciło uwagę na talent Johnny'ego Marra, który dość szybko zaczął znajdować zatrudnienie przy sesjach nagraniowych innych wykonawców. Lekkie, a jednak penetrujące uszy brzmienie Marr uzyskiwał dzięki gitarze Rickenbacker - firmowym znaku wspomnianej grupy The Byrds. Po punkowych szarżach i heavymetalowych szaleństwach brzmiało to jak powrót do natury. Johnny Marr: Świadomie nawiązujemy do stylistyki lat sześćdziesiątych. Następna dekada była okresem supremacji solistów, przestano komponować
psychiatry, jak The Cure, nie zagłębiali się w artystowskie podróże, jak The Police, nie kopiowali amerykańskiego drobnego realizmu, jak Dire Straits. Starali się brzmieć normalnie, a jednocześnie nie bratać się z resztą muzycznej sceny.<br>Po drugie, folkowe brzmienie gitary zwróciło uwagę na talent Johnny'ego Marra, który dość szybko zaczął znajdować zatrudnienie przy sesjach nagraniowych innych wykonawców. Lekkie, a jednak penetrujące uszy brzmienie Marr uzyskiwał dzięki gitarze Rickenbacker - firmowym znaku wspomnianej grupy The Byrds. Po punkowych szarżach i heavymetalowych szaleństwach brzmiało to jak powrót do natury. Johnny Marr: Świadomie nawiązujemy do stylistyki lat sześćdziesiątych. Następna dekada była okresem supremacji solistów, przestano komponować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego