Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Relaks i Kolekcjoner Polski
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1988
jeśli silnik traci moc przy niższych obrotach, z opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ponadto "strzela" w gaźnik i dopiero włączenie urządzenia rozruchowego poprawia nieco sytuację, wówczas możemy podejrzewać, że do układu dolotowego przedostaje się "fałszywe powietrze". Opisane objawy są analogiczne do tych, z jakimi możemy spotkać się przy zatykającej się dyszy biegu jałowego. Z tą drobną różnicą, że w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania.
Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej
jeśli silnik traci moc przy niższych obrotach, z opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ponadto "strzela" w gaźnik i dopiero włączenie urządzenia rozruchowego poprawia nieco sytuację, wówczas możemy podejrzewać, że do układu dolotowego przedostaje się "fałszywe powietrze". Opisane objawy są analogiczne do tych, z jakimi możemy spotkać się przy zatykającej się dyszy biegu jałowego. Z tą drobną różnicą, że w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania. <br>Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego