Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
dużych prędkościach właściwie konieczne. Im szersza opona, tym większe wystąpią różnice między wyważaniem statycznym a dynamicznym. A im większe prędkości, tym wyważanie kół nabiera większego znaczenia.
JAK NIE DYNAMICZNIE TO CHOĆ STATYCZNIE
Przy stosunkowo wąskich oponach polskich motocykli (naszym zdaniem - jeżeli idzie o tylne koło - stanowczo zbyt wąskich) i niezbyt zawrotnych rozwijanych przez nie prędkościach, może wystarczyć jednak i statyczne wyważanie. Zresztą nawet jeżeli dynamiczne byłoby lepsze, to na pewno lepsze statyczne niż żadne.
Możliwości wyważania dynamicznego u nas nie ma - na wyważarki do kół samochodowych, motocyklowych założyć się nie da. A statycznie, bez żadnych przyrządów (nie licząc kawałka kredy), można
dużych prędkościach właściwie konieczne. Im szersza opona, tym większe wystąpią różnice między wyważaniem statycznym a dynamicznym. A im większe prędkości, tym wyważanie kół nabiera większego znaczenia. <br>&lt;tit1&gt;JAK NIE DYNAMICZNIE TO CHOĆ STATYCZNIE&lt;/tit1&gt;<br>Przy stosunkowo wąskich oponach polskich motocykli (naszym zdaniem - jeżeli idzie o tylne koło - stanowczo zbyt wąskich) i niezbyt zawrotnych rozwijanych przez nie prędkościach, może wystarczyć jednak i statyczne wyważanie. Zresztą nawet jeżeli dynamiczne byłoby lepsze, to na pewno lepsze statyczne niż żadne.<br>Możliwości wyważania dynamicznego u nas nie ma - na wyważarki do kół samochodowych, motocyklowych założyć się nie da. A statycznie, bez żadnych przyrządów (nie licząc kawałka kredy), można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego