Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
Ponad pół biliona złotych wydały na reklamę koncerny tłuszczowe

Joanna Solska

Wojna masła z margaryną

Do niedawna najbardziej zażarcie walczyli o miejsce na naszym rynku producenci proszków do prania i podpasek. Teraz batalię toczą wytwórcy margaryny. W ubiegłym roku wydali na reklamę około pół biliona starych złotych! W tym zanosi się na jeszcze więcej. Tylko bardzo oszołomiony urokami "Kamy", "Ramy" czy "Maryny" konsument odniesie wrażenie, że producenci tłuszczów biją
Ponad pół biliona złotych wydały na reklamę koncerny tłuszczowe&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Joanna Solska&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wojna masła z margaryną&lt;/&gt;<br><br>Do niedawna najbardziej zażarcie walczyli o miejsce na naszym rynku producenci proszków do prania i podpasek. Teraz batalię toczą wytwórcy margaryny. W ubiegłym roku wydali na reklamę około pół biliona starych złotych! W tym zanosi się na jeszcze więcej. Tylko bardzo oszołomiony urokami "Kamy", "Ramy" czy "Maryny" konsument odniesie wrażenie, że producenci tłuszczów biją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego