Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 25
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
to dziesięć razy mniej niż wydał Sion i prawie dwa razy mniej niż poświecił na ten cel Poprad. To jednak nic, biorąc pod uwagę reklamę, jaką miasto zrobiło sobie i całej Polsce - prawie godzinna prezentacja w największych stacjach telewizyjnych świata. Nazwa Zakopanego, pojawiająca się niemal we wszystkich mediach świata. Podobnego zdania była większość polskiej delegacji. Że warto było - nie mają wątpliwości, że trzeba startować znowu - także. Już w samolocie powrotnym do Polski zaczęły się więc dyskusje - kto i gdzie wybuduje nowy hotel, kto poprze w komisjach sejmowych przyznanie dodatkowych pieniędzy z budżetu państwa na budowę dróg i obiektów sportowych. Czy najpierw
to dziesięć razy mniej niż wydał Sion i prawie dwa razy mniej niż poświecił na ten cel Poprad. To jednak nic, biorąc pod uwagę reklamę, jaką miasto zrobiło sobie i całej Polsce - prawie godzinna prezentacja w największych stacjach telewizyjnych świata. Nazwa Zakopanego, pojawiająca się niemal we wszystkich mediach świata. Podobnego zdania była większość polskiej delegacji. Że warto było - nie mają wątpliwości, że trzeba startować znowu - także. Już w samolocie powrotnym do Polski zaczęły się więc dyskusje - kto i gdzie wybuduje nowy hotel, kto poprze w komisjach sejmowych przyznanie dodatkowych pieniędzy z budżetu państwa na budowę dróg i obiektów sportowych. Czy najpierw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego