Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
agencji realizowały dla niej reklamę. Biuro miały w samochodzie - tam sporządzały kosztorysy, redagowały faksy i wysyłały je z pobliskiej poczty.
- Nie było czasu na rozczulanie się nad sobą - mówią dzisiaj. - Trzeba było walczyć o miejsce na rynku.
Pierwsze zlecenia dostawały od ludzi, którzy znali je jeszcze z agencji. Próbowały też zdobyć nowych klientów. Dziś mają za sobą półtoraroczną działalność i poczucie, że odniosły sukces. Nakręciły m.in. reklamę Aspiryny C Bayera, margaryny Bolero, Wrigleya i czasopism - Cosmopolitan, She, Bravo, CKM, Popcorn. Spot reklamowy, który zrobiły dla holenderskiej firmy ubezpieczeniowej, znalazł się wśród najbardziej kreatywnych reklam świata prezentowanych na 50 edycji Shots
agencji realizowały dla niej reklamę. Biuro miały w samochodzie - tam sporządzały kosztorysy, redagowały faksy i wysyłały je z pobliskiej poczty. <br>- Nie było czasu na rozczulanie się nad sobą - mówią dzisiaj. - Trzeba było walczyć o miejsce na rynku.<br>Pierwsze zlecenia dostawały od ludzi, którzy znali je jeszcze z agencji. Próbowały też zdobyć nowych klientów. Dziś mają za sobą półtoraroczną działalność i poczucie, że odniosły sukces. Nakręciły m.in. reklamę Aspiryny C Bayera, margaryny Bolero, Wrigleya i czasopism - Cosmopolitan, She, Bravo, CKM, Popcorn. Spot reklamowy, który zrobiły dla holenderskiej firmy ubezpieczeniowej, znalazł się wśród najbardziej kreatywnych reklam świata prezentowanych na 50 edycji Shots
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego