Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Focus.Poznać i zrozumieć świat
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2003
niektórych analityków, nasze przystąpienie do UE nie doprowadzi do obniżek cen, a przynajmniej nie stanie się to od razu. "Importerzy zbyt dobrze pamiętają wojnę cenową między Fiatem a Daewoo, wojnę, która doprowadziła obie firmy na krawędź bankructwa" - mówi Wojciech Drzewiecki z firmy SAMAR zajmującej się analizą rynku motoryzacyjnego. "Żeby nie zepsuć rynku, nie obniżą cen, lecz po prostu podniosą sobie marże. Zamiast cieszyć się na obniżki cen samochodów z USA czy Japonii, powinniśmy raczej martwić się prawdopodobnymi podwyżkami na auta z UE. Według naszych analiz, za samochody wyprodukowane w Zjednoczonej Europie będziemy płacić od 5 do 10 procent więcej niż obecnie
niektórych analityków, nasze przystąpienie do UE nie doprowadzi do obniżek cen, a przynajmniej nie stanie się to od razu. "Importerzy zbyt dobrze pamiętają wojnę cenową między Fiatem a Daewoo, wojnę, która doprowadziła obie firmy na krawędź bankructwa" - mówi Wojciech Drzewiecki z firmy SAMAR zajmującej się analizą rynku motoryzacyjnego. "Żeby nie zepsuć rynku, nie obniżą cen, lecz po prostu podniosą sobie marże. Zamiast cieszyć się na obniżki cen samochodów z USA czy Japonii, powinniśmy raczej martwić się prawdopodobnymi podwyżkami na auta z UE. Według naszych analiz, za samochody wyprodukowane w Zjednoczonej Europie będziemy płacić od 5 do 10 procent więcej niż obecnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego