Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
sprawdza się połączenie gaźnika z silnikiem i pojazdem, a zwłaszcza przewód paliwowy. Sprawdzenie cięgieł i przepustnic polega na stwierdzeniu czy przymykanie i otwieranie przepustnic odbywa się swobodnie, bez zacięć lub oporów.
Podczas sprawdzania dopływu paliwa można stwierdzić zatkanie przewodu paliwowego lub nieszczelność zaworka iglicowego. Pierwszą usterkę znajduje się przez odkręcenie złącza od gaźnika. Jeżeli stwierdzimy, że paliwo nie wydostaje się z przewodu należy przewód oczyścić za pomocą sprężonego powietrza. Objawem wadliwego działania zaworka iglicowego jest przelewanie się paliwa w komorze pływakowej, co może być wynikiem nieszczelności pomiędzy gniazdem i stożkową powierzchnią iglicy. Usterkę tę powodującą zanieczyszczenia paliwa lub uszkodzenia krawędzi uszczelniających
sprawdza się połączenie gaźnika z silnikiem i pojazdem, a zwłaszcza przewód paliwowy. Sprawdzenie cięgieł i przepustnic polega na stwierdzeniu czy przymykanie i otwieranie przepustnic odbywa się swobodnie, bez zacięć lub oporów.<br>Podczas &lt;hi&gt;sprawdzania dopływu paliwa&lt;/hi&gt; można stwierdzić zatkanie przewodu paliwowego lub nieszczelność zaworka iglicowego. Pierwszą usterkę znajduje się przez odkręcenie złącza od gaźnika. Jeżeli stwierdzimy, że paliwo nie wydostaje się z przewodu należy przewód oczyścić za pomocą sprężonego powietrza. Objawem wadliwego działania zaworka iglicowego jest przelewanie się paliwa w komorze pływakowej, co może być wynikiem nieszczelności pomiędzy gniazdem i stożkową powierzchnią iglicy. Usterkę tę powodującą zanieczyszczenia paliwa lub uszkodzenia krawędzi uszczelniających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego