Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
tylko dał do zrozumienia, że chętnie widziałby tam elektryczne skrzypce.
CKM: W którą stronę pójdzie współczesny jazz?
M.U.: Jestem zwolennikiem łączenia różnych stylistyk. I myślę, że w tę stonę to wszystko pójdzie. Będzie to pewnego rodzaju fusion, chociaż ostatnio raczej stronię od tego słowa, bo było nadużywane i nierzadko źle rozumiane, mieszanka. Zresztą istotą całego jazzu jest fusion - miks muzyki europejskiej z afrykańską. Swego renesansu doczeka się też pewnie rzetelny, żywy jazz z mocnym rytmem.
CKM: A w którą stronę pójdzie pana twórczość?
M.U.: Jestem osobą bardzo zmienną - i w życiu, i w muzyce. Cały czas kombinuję, eksperymentuję z różnymi
tylko dał do zrozumienia, że chętnie widziałby tam elektryczne skrzypce.<br>CKM: W którą stronę pójdzie współczesny jazz?<br>M.U.: Jestem zwolennikiem łączenia różnych stylistyk. I myślę, że w tę stonę to wszystko pójdzie. Będzie to pewnego rodzaju fusion, chociaż ostatnio raczej stronię od tego słowa, bo było nadużywane i nierzadko źle rozumiane, mieszanka. Zresztą istotą całego jazzu jest fusion - miks muzyki europejskiej z afrykańską. Swego renesansu doczeka się też pewnie rzetelny, żywy jazz z mocnym rytmem.<br>CKM: A w którą stronę pójdzie pana twórczość?<br>M.U.: Jestem osobą bardzo zmienną - i w życiu, i w muzyce. Cały czas kombinuję, eksperymentuję z różnymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego