Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
śmietaną", "duży wybór kaw i herbat". Muzyka "cicha i klimatyczna", "głownie swing i jazz". "Kawiarnia niepowtarzalna", "takich niewiele w Poznaniu", "ciekawa aranżacja wnętrza". "Spory tłok, bo miejsce jest popularne", "lepiej zadzwonić i zarezerwować stolik"

KISIELICE

"Klub, pub artystyczny, galeria". "awangardowy" wystrój "w stylu ascetycznym z fajnymi ciepłymi kolorami", "kominek dla zmarzluchów". "90 za pomysł, 60 za wykonanie". "Można zobaczyć kawał dobrej sztuki na ścianach i obejrzeć film kin niezależnego". "dobre na wieczorne piwo ze znajomymi" (choć "właściciele promują wino, szklaneczka 5 zł") i na "głębokie rozmowy o tzw. rzeczywistości, bo nie ma tam okien i nic cię nie rozprasza". Duża część
śmietaną", "duży wybór kaw i herbat". Muzyka "cicha i klimatyczna", "głownie swing i jazz". "Kawiarnia niepowtarzalna", "takich niewiele w Poznaniu", "ciekawa aranżacja wnętrza". "Spory tłok, bo miejsce jest popularne", "lepiej zadzwonić i zarezerwować stolik"<br>&lt;gap&gt;<br>KISIELICE<br>&lt;gap&gt;<br>"Klub, pub artystyczny, galeria". "awangardowy" wystrój "w stylu ascetycznym z fajnymi ciepłymi kolorami", "kominek dla zmarzluchów". "90 za pomysł, 60 za wykonanie". "Można zobaczyć kawał dobrej sztuki na ścianach i obejrzeć film kin niezależnego". "dobre na wieczorne piwo ze znajomymi" (choć "właściciele promują wino, szklaneczka 5 zł") i na "głębokie rozmowy o tzw. rzeczywistości, bo nie ma tam okien i nic cię nie rozprasza". Duża część
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego