Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 23.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
10 proc. ustawowo przeznaczone jest na inwestycje, reszta to opłata za połączenia. Brakującą kwotę nadal będą dokładały PKP. Pieniądze te pochodzić będą z budżetu państwa - na dotacje kolejowe dla wszystkich województw rząd przeznaczył 300 mln zł. By było co jest Kolej dostanie fundusze, ale w pociągach praktycznie nic się nie zmieni. Nie będzie ich więcej ani nie będą wygodniejsze i czystsze. - Przede wszystkim chodziło nam o utrzymanie tego co jest - wyjaśnia Zygmunt Wielogórski. - Jeśli płacimy 18 proc. to i wymagać możemy 18 proc. Pracownicy urzędu marszałkowskiego skoncentrują się więc na kontrolowaniu punktualności przejazdów. Karą dla kolei za nierzetelne wywiązywanie się z
10 proc. ustawowo przeznaczone jest na inwestycje, reszta to opłata za połączenia. Brakującą kwotę nadal będą dokładały PKP. Pieniądze te pochodzić będą z budżetu państwa - na dotacje kolejowe dla wszystkich województw rząd przeznaczył 300 mln zł. By było co jest Kolej dostanie fundusze, ale w pociągach praktycznie nic się nie zmieni. Nie będzie ich więcej ani nie będą wygodniejsze i czystsze. - Przede wszystkim chodziło nam o utrzymanie tego co jest - wyjaśnia Zygmunt Wielogórski. - Jeśli płacimy 18 proc. to i wymagać możemy 18 proc. Pracownicy urzędu marszałkowskiego skoncentrują się więc na kontrolowaniu punktualności przejazdów. Karą dla kolei za nierzetelne wywiązywanie się z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego