Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nie jest jeszcze zdecydowana, gdzie kupi. W praktyce oznacza to pytanie o skalę dominacji czynników racjonalnych, emocjonalnych lub formalnych przekazu w określonym momencie przebiegu kampanii. Istotny jest także kierunek modyfikacji przekazu związany ze skutkami jego odbioru w trakcie poprzednich ekspozycji.
Wraz z kolejnymi efektywnymi ekspozycjami komunikatu postawa odbiorcy wobec wiadomości zmienia się, co powoduje konieczność określenia następujących czynników determinujących przebieg komunikacji:
1, aktualnych dyspozycji odbiorcy wpływających na percepcję wiadomości;
2, efektywnej w stosunku do nastawienia odbiorcy struktury przekazu reklamowego;
3, wpływu czynników wynikających ze specyficznej sytuacji odbioru wiadomości;
4, wpływu argumentacji konkurencyjnej, który jest czynnikiem charakterystycznym dla konwencji procesu reklamy jako
nie jest jeszcze zdecydowana, gdzie kupi. W praktyce oznacza to pytanie o skalę dominacji czynników racjonalnych, emocjonalnych lub formalnych przekazu w określonym momencie przebiegu kampanii. Istotny jest także kierunek modyfikacji przekazu związany ze skutkami jego odbioru w trakcie poprzednich ekspozycji. <br>Wraz z kolejnymi efektywnymi ekspozycjami komunikatu postawa odbiorcy wobec wiadomości zmienia się, co powoduje konieczność określenia następujących czynników determinujących przebieg komunikacji: <br>1, aktualnych dyspozycji odbiorcy wpływających na percepcję wiadomości; <br>2, efektywnej w stosunku do nastawienia odbiorcy struktury przekazu reklamowego; <br>3, wpływu czynników wynikających ze specyficznej sytuacji odbioru wiadomości; <br>4, wpływu argumentacji konkurencyjnej, który jest czynnikiem charakterystycznym dla konwencji procesu reklamy jako
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego