Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
osoba, z którą decydujemy się zamienić kilka słów, znajduje się w nie najlepszym nastroju. Nie jest on jednak na tyle zły, aby nie zacząć z ową osobą rozmowy. Jeśli fakt ten ma miejsce w trakcie kupowania znaczków na poczcie, nastrój ekspedientki jest wtórnym desygnatem jej komunikatów. Istotne jest pytanie, ile znaczków chcemy kupić i jaki ma być ich nominał. Jeśli jednak ta osoba jest naszym przyjacielem, a rozmowa dotyczyć ma wspólnych planów turystycznych - w wyniku osobistego charakteru całej sytuacji plany te stają się desygnatami wtórnymi. Istotne jest to, co się dzieje z naszym rozmówcą.
Desygnatami wtórnymi są często kontekstowe wobec pierwotnych
osoba, z którą decydujemy się zamienić kilka słów, znajduje się w nie najlepszym nastroju. Nie jest on jednak na tyle zły, aby nie zacząć z ową osobą rozmowy. Jeśli fakt ten ma miejsce w trakcie kupowania znaczków na poczcie, nastrój ekspedientki jest wtórnym desygnatem jej komunikatów. Istotne jest pytanie, ile znaczków chcemy kupić i jaki ma być ich nominał. Jeśli jednak ta osoba jest naszym przyjacielem, a rozmowa dotyczyć ma wspólnych planów turystycznych - w wyniku osobistego charakteru całej sytuacji plany te stają się desygnatami wtórnymi. Istotne jest to, co się dzieje z naszym rozmówcą. <br>Desygnatami wtórnymi są często kontekstowe wobec pierwotnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego