Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
średnio ok. 6-7 mln dol. - Na rynku światowym nie ma już miejsca dla średniaków - potwierdza Paweł Kalinowski, szef zespołu programistów Mirage Interactive. - To błędne koło. Aby dostać pieniądze, trzeba mieć dobry zespół i wersję demonstracyjną gry. A bez pieniędzy dema się nie zrobi - tłumaczy Chmielarz.

PCF pomogło szczęście i znajomości z czasów istnienia studia Metropolis. Nie było ich stać na stworzenie dema, więc do kilkunastu wydawców trafiła jedynie płyta z pomysłem na grę, grafikami i kilkoma prostymi wizualizacjami. W ciągu miesiąca udało im się podpisać umowę z kanadyjskim wydawcą Dreamcatcher - znanym graczem na światowym rynku. - To się nie zdarza. Zwykle
średnio ok. 6-7 mln dol. - Na rynku światowym nie ma już miejsca dla średniaków - potwierdza Paweł Kalinowski, szef zespołu programistów Mirage Interactive. - To błędne koło. Aby dostać pieniądze, trzeba mieć dobry zespół i wersję demonstracyjną gry. A bez pieniędzy dema się nie zrobi - tłumaczy Chmielarz. <br><br>PCF pomogło szczęście i znajomości z czasów istnienia studia Metropolis. Nie było ich stać na stworzenie dema, więc do kilkunastu wydawców trafiła jedynie płyta z pomysłem na grę, grafikami i kilkoma prostymi wizualizacjami. W ciągu miesiąca udało im się podpisać umowę z kanadyjskim wydawcą Dreamcatcher - znanym graczem na światowym rynku. - To się nie zdarza. Zwykle
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego