Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacji szczególnie dla podmiotów istotnych. Po pierwszych ekspozycjach komunikatu wiadomość reklamowa oraz jej desygnaty nie muszą prowadzić do powstawania w systemie poznawczym odbiorcy sądów wartościujących odnoszących się do nich. Wpływ procesu reklamy na stosunek odbiorcy do reklamowanego obiektu ma w takiej sytuacji charakter pośredni. Odnosi się on do wytworzenia poczucia znajomości reklamowanego obiektu, wpływającego na proces wyboru tego obiektu spośród innych obiektów należących do tej samej klasy w sposób zgodny z intencjami nadawcy, jeśli pozostałe czynniki stymulujące wybór pozostają w równowadze. Poczucie to wpływa

także na preferencje określonej alternatywy wobec innych możliwości decyzyjnych pod względem jej dostępności psychologicznej.
Po wielokrotnym eksponowaniu
informacji szczególnie dla podmiotów istotnych. Po pierwszych ekspozycjach komunikatu wiadomość reklamowa oraz jej desygnaty nie muszą prowadzić do powstawania w systemie poznawczym odbiorcy sądów wartościujących odnoszących się do nich. Wpływ procesu reklamy na stosunek odbiorcy do reklamowanego obiektu ma w takiej sytuacji charakter pośredni. Odnosi się on do wytworzenia poczucia znajomości reklamowanego obiektu, wpływającego na proces wyboru tego obiektu spośród innych obiektów należących do tej samej klasy w sposób zgodny z intencjami nadawcy, jeśli pozostałe czynniki stymulujące wybór pozostają w równowadze. Poczucie to wpływa <br>&lt;page nr=122&gt;<br>także na preferencje określonej alternatywy wobec innych możliwości decyzyjnych pod względem jej dostępności psychologicznej. <br>Po wielokrotnym eksponowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego