Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
wtedy wśród innych programów telewizyjnych. A nam zależy na stworzeniu wyraźnej marki - tłumaczy Brański.

Początki zapowiadają się skromnie. Dwa zespoły reporterskie będą w tygodniu kręciły w Warszawie trzy, cztery kilkunastominutowe materiały. Internauci będą mogli ściągać sobie programy lub prawie jak w tradycyjnej telewizji przesyłać je na ekran swoich komputerów. Nie zobaczą więc klasycznego kilkunastogodzinnego programu jak w "normalnych" stacjach. - Wychodzimy z założenia, że na razie nikt nie poświęci telewizji internetowej więcej niż 30 minut. Będziemy zadowoleni, jeśli uda nam się zapewnić te pół godziny rozrywki dziennie - podkreśla Brański.
Plan o2.pl jest przemyślany. Jak wynika z badań StarTrack przeprowadzonych w USA
wtedy wśród innych programów telewizyjnych. A nam zależy na stworzeniu wyraźnej marki - tłumaczy Brański. <br><br>Początki zapowiadają się skromnie. Dwa zespoły reporterskie będą w tygodniu kręciły w Warszawie trzy, cztery kilkunastominutowe materiały. Internauci będą mogli ściągać sobie programy lub prawie jak w tradycyjnej telewizji przesyłać je na ekran swoich komputerów. Nie zobaczą więc klasycznego kilkunastogodzinnego programu jak w "normalnych" stacjach. - Wychodzimy z założenia, że na razie nikt nie poświęci telewizji internetowej więcej niż 30 minut. Będziemy zadowoleni, jeśli uda nam się zapewnić te pół godziny rozrywki dziennie - podkreśla Brański.<br>Plan o2.pl jest przemyślany. Jak wynika z badań StarTrack przeprowadzonych w USA
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego