Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
treścią wiadomości a osobistymi doświadczeniami odbiorcy przekazu. Wysoka odpowiedniość treści wiadomości w stosunku do doświadczeń odbiorcy zwiększa skuteczność komunikatów perswazyjnych opartych na silnej argumentacji, a zmniejsza wpływ informacji konkurencyjnych na odbiorców wiadomości o cechach egocentrycznych. Ponadto, wpływa na wzrost jakości i systematyczności przetwarzania informacji, co zmniejsza ilość ekspozycji niezbędnych do zrealizowania celów kampanii reklamowej, a tym samym pozwala lepiej planować jej budżet. Wzrost zaangażowania powodowany może być także ważnością informacji kodowanych w wiadomości.
Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie odnoszące się do samej wiadomości lub jej elementów. Jakość przetwarzania
treścią wiadomości a osobistymi doświadczeniami odbiorcy przekazu. Wysoka odpowiedniość treści wiadomości w stosunku do doświadczeń odbiorcy zwiększa skuteczność komunikatów perswazyjnych opartych na silnej argumentacji, a zmniejsza wpływ informacji konkurencyjnych na odbiorców wiadomości o cechach egocentrycznych. Ponadto, wpływa na wzrost jakości i systematyczności przetwarzania informacji, co zmniejsza ilość ekspozycji niezbędnych do zrealizowania celów kampanii reklamowej, a tym samym pozwala lepiej planować jej budżet. Wzrost zaangażowania powodowany może być także ważnością informacji kodowanych w wiadomości. <br>Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie odnoszące się do samej wiadomości lub jej elementów. Jakość przetwarzania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego