Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
latach 188586, podczas gdy w latach 199192 tym motywem była chęć wzmocnienia swych pozycji rynkowych.
Jeszcze przed opublikowaniem Białej Księgi w 1985r. niektóre przedsiębiorstwa zaczęły poszukiwać szansy rozwoju w tym regionie w wykupie i przejęciach firm. Według Dyrekcji Generalnej ds. Konkurencji liczba tego typu transakcji w 12 krajach ówczesnej EWG zwiększyła się ze 117 w 1983r. do 450 w 1988r. Takie łączenia firm były charakterystyczne dla różnych branż i przedsiębiorstw w wielu krajach, także spoza tego ugrupowania. Oto przykłady największych połączeń firm z tego okresu: największy bank niemiecki, Deutsche Bank, zakupił jedenasty pod względem wielkości bank włoski Banca d'America e d'Italia, BSN
latach 188586, podczas gdy w latach 199192 tym motywem była chęć wzmocnienia swych pozycji rynkowych.<br>Jeszcze przed opublikowaniem Białej Księgi w 1985r. niektóre przedsiębiorstwa zaczęły poszukiwać szansy rozwoju w tym regionie w wykupie i przejęciach firm. Według Dyrekcji Generalnej ds. Konkurencji liczba tego typu transakcji w 12 krajach ówczesnej EWG zwiększyła się ze 117 w 1983r. do 450 w 1988r. Takie łączenia firm były charakterystyczne dla różnych branż i przedsiębiorstw w wielu krajach, także spoza tego ugrupowania. Oto przykłady największych połączeń firm z tego okresu: największy bank niemiecki, Deutsche Bank, zakupił jedenasty pod względem wielkości bank włoski Banca d'America e d'Italia, BSN
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego