Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
najwyższy w tym właśnie kraju. Jednak w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi i Japonią wydatki reklamowe w krajach Unii Europejskiej są niższe.
Wydatki na reklamę w cenach bieżących przedstawia tabl. 63.
Z danych przedstawionych w tablicy wynika, że reklama najbardziej intensywnie jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji. Wyraźnie zwiększyły się wydatki reklamowe w Hiszpanii. Patrząc na to z punktu widzenia przedsiębiorstw, które działają już na tych rynkach lub zamierzają tam prowadzić swe interesy, można powiedzieć, że w tych właśnie krajach najtrudniej jest zapewne przekroczyć tzw. próg zauważalności reklamy.
Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa
najwyższy w tym właśnie kraju. Jednak w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi i Japonią wydatki reklamowe w krajach Unii Europejskiej są niższe.<br>Wydatki na reklamę w cenach bieżących przedstawia tabl. 63.<br>Z danych przedstawionych w tablicy wynika, że reklama najbardziej intensywnie jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji. Wyraźnie zwiększyły się wydatki reklamowe w Hiszpanii. Patrząc na to z punktu widzenia przedsiębiorstw, które działają już na tych rynkach lub zamierzają tam prowadzić swe interesy, można powiedzieć, że w tych właśnie krajach najtrudniej jest zapewne przekroczyć tzw. próg zauważalności reklamy.<br>Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego