Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
się

zdecydowanie mniejsze, jednak nie zanika zupełnie. Nawet w informacyjnej fazie kampanii tekst reklamowy nie uwalnia się z zakłóceń odbioru. Jego jasność i przystępność są cechami, których nie sposób przecenić. Granicę przystępności argumentacji werbalnej stanowi ryzyko zanikania funkcji informacyjnej tekstu, a więc otarcie się o banał. Tekst reklamowy traci swą zwięzłość i syntetyczność, lecz do gatunków dziennikarskich zbliża się w swej konstrukcji dopiero w tych publikacjach, które typowe są dla działań promocyjnych, podejmowanych zwykle po spełnieniu celów strategicznych klasycznej kampanii reklamowej. Polem pewnego kompromisu są nośniki below the line stanowiące często komunikaty łączące klasyczne formy reklamy above the line oraz działania
się <br>&lt;page nr=164&gt;<br>zdecydowanie mniejsze, jednak nie zanika zupełnie. Nawet w informacyjnej fazie kampanii tekst reklamowy nie uwalnia się z zakłóceń odbioru. Jego jasność i przystępność są cechami, których nie sposób przecenić. Granicę przystępności argumentacji werbalnej stanowi ryzyko zanikania funkcji informacyjnej tekstu, a więc otarcie się o banał. Tekst reklamowy traci swą zwięzłość i syntetyczność, lecz do gatunków dziennikarskich zbliża się w swej konstrukcji dopiero w tych publikacjach, które typowe są dla działań promocyjnych, podejmowanych zwykle po spełnieniu celów strategicznych klasycznej kampanii reklamowej. Polem pewnego kompromisu są nośniki below the line stanowiące często komunikaty łączące klasyczne formy reklamy above the line oraz działania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego