Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
czynności bankowe przy korzystaniu z określonego produktu banku (np. wolne od opłat pierwsze 30 operacji przelewu z nowo otwartego konta).
Określając cenę danego produktu, można korzystać ze wszystkich wymienionych elementów albo stosować dowolną ich kombinację. Określenie tej kombinacji i optymalnej ceny produktu zależy od warunków, w których bank funkcjonuje, a zwłaszcza od segmentu klientów, którym oferowane są produkty. Polityka cenowa banków może więc być, w porównaniu z polityką cenową przedsiębiorstw produkcyjnych lub handlowych, bardziej elastyczna. Banki mają bowiem wykorzystywać przy ustalaniu cen znacznie więcej elementów składających się na cenę. Teoretycznie i praktycznie cena za ten sam produkt banku - np. trzyletni kredyt
czynności bankowe przy korzystaniu z określonego produktu banku (np. wolne od opłat pierwsze 30 operacji przelewu z nowo otwartego konta).<br>Określając cenę danego produktu, można korzystać ze wszystkich wymienionych elementów albo stosować dowolną ich kombinację. Określenie tej kombinacji i optymalnej ceny produktu zależy od warunków, w których bank funkcjonuje, a zwłaszcza od segmentu klientów, którym oferowane są produkty. Polityka cenowa banków może więc być, w porównaniu z polityką cenową przedsiębiorstw produkcyjnych lub handlowych, bardziej elastyczna. Banki mają bowiem wykorzystywać przy ustalaniu cen znacznie więcej elementów składających się na cenę. Teoretycznie i praktycznie cena za ten sam produkt banku - np. trzyletni kredyt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego