Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
że 55% firm niemieckich nie dostrzegało pozytywnych efektów wprowadzenia euro. Jednakże z drugiej strony zwracano uwagę na to, że firmy działające w lukach rynkowych, co w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw jest częstym przypadkiem, nie są tak silnie narażone na konkurencję, jak firmy działające w dużej skali.
Na wymieniony czynnik zwracają uwagę opinie przedstawicieli Austriackiej Izby Handlowej. Uważa się, że jednolita waluta będzie, jak to określono, turboprzyspieszeniem eksportu dokonywanego przez małe i średnie firmy. Inne badanie przeprowadziła brytyjska firma Healey and Baker, a wyniki zostały opublikowane w listopadzie 1997r. Rezultaty tego badania, zrealizowanego wśród 513 europejskich menedżerów, są bardzo optymistyczne. Wynika z
że 55% firm niemieckich nie dostrzegało pozytywnych efektów wprowadzenia euro. Jednakże z drugiej strony zwracano uwagę na to, że firmy działające w lukach rynkowych, co w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw jest częstym przypadkiem, nie są tak silnie narażone na konkurencję, jak firmy działające w dużej skali.<br>Na wymieniony czynnik zwracają uwagę opinie przedstawicieli Austriackiej Izby Handlowej. Uważa się, że jednolita waluta będzie, jak to określono, turboprzyspieszeniem eksportu dokonywanego przez małe i średnie firmy. Inne badanie przeprowadziła brytyjska firma Healey and Baker, a wyniki zostały opublikowane w listopadzie 1997r. Rezultaty tego badania, zrealizowanego wśród 513 europejskich menedżerów, są bardzo optymistyczne. Wynika z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego