Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
koncentrują się na sektorach o średnim lub wolnym tempie wzrostu.
Skoro mowa o specjalizacji różnych krajów UE, warto zwrócić uwagę na strukturę pochodzenia największych przedsiębiorstw tego regionu i branże ich działalności.
Warto zwrócić uwagę na duży udział firm brytyjskich wśród przedsiębiorstw Unii o najwyższym zysku. W czołowej grupie 25 najbardziej zyskownych firm jest aż 9 z Wielkiej Brytanii (łącznie z brytyjsko-holenderskimi koncernami Royal Dutch Shell i Unilever).
Inaczej wygląda czołówka firm UE ze względu na rentowność, rozumianą jako relacja zysku do obrotów. Pokazuje to tabl.6. Jak widać, w czołowej grupie przedsiębiorstw pod względem rentowności
znajduje się także najwięcej firm
koncentrują się na sektorach o średnim lub wolnym tempie wzrostu.<br>Skoro mowa o specjalizacji różnych krajów UE, warto zwrócić uwagę na strukturę pochodzenia największych przedsiębiorstw tego regionu i branże ich działalności.<br>Warto zwrócić uwagę na duży udział firm brytyjskich wśród przedsiębiorstw Unii o najwyższym zysku. W czołowej grupie 25 najbardziej zyskownych firm jest aż 9 z Wielkiej Brytanii (łącznie z brytyjsko-holenderskimi koncernami Royal Dutch Shell i Unilever).<br>Inaczej wygląda czołówka firm UE ze względu na rentowność, rozumianą jako relacja zysku do obrotów. Pokazuje to tabl.6. Jak widać, w czołowej grupie przedsiębiorstw pod względem rentowności<br>znajduje się także najwięcej firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego