Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nabywcza konsumentów ma swoje odzwierciedlenie w ich wydatkach na różne produkty. Poziom tych wydatków jest przedstawiony w tabl.15. Celem pełniejszej analizy należy przedstawić dynamikę tych wydatków w podziale na różne ich grupy, co jest zawarte w tabl.16. Najbardziej widoczna zmianą w strukturze konsumpcji był spadek udziału wydatków na żywność, co wynika, jak można sądzić, z niskiej elastyczności popytu na żywność oraz ze stosunkowo wolnego wzrostu cen produktów żywnościowych. Oddziaływanie podobnych czynników miało też wpływ na spadek udziału wydatków na obuwie, meble, wyposażenie mieszkań i sprzęt gospodarstwa domowego. Natomiast udział wydatków na czynsze, opał i energię, transport i komunikację oraz
nabywcza konsumentów ma swoje odzwierciedlenie w ich wydatkach na różne produkty. Poziom tych wydatków jest przedstawiony w tabl.15. Celem pełniejszej analizy należy przedstawić dynamikę tych wydatków w podziale na różne ich grupy, co jest zawarte w tabl.16. Najbardziej widoczna zmianą w strukturze konsumpcji był spadek udziału wydatków na żywność, co wynika, jak można sądzić, z niskiej elastyczności popytu na żywność oraz ze stosunkowo wolnego wzrostu cen produktów żywnościowych. Oddziaływanie podobnych czynników miało też wpływ na spadek udziału wydatków na obuwie, meble, wyposażenie mieszkań i sprzęt gospodarstwa domowego. Natomiast udział wydatków na czynsze, opał i energię, transport i komunikację oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego