Frugo
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... dziś zatańczę,
Przytulał ją zbyt długo,
Z miłości wzięło się Frugo."
Innych limeryków napisanych przez "frugowców" szukaj latem na etykietach kolorowych... - ... mówisz, mówisz. (Ad Fabrika).
4,
apel lub sugestia
No to Frugo. (Grey)
Za tych co nad morzem. (Publicis).
5,
odniesienie do... - ... docelową złapać kontakt. To dobrze rokuje na przyszłość. Radykalna Inicjatywa Frugo jest bowiem kampanią promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w...
- ... najłatwiej rozwiązuje się mnożeniem zakazów No to co? No to frugo" - ten slogan reklamowy powinien zniknąć z telewizyjnej ramówki. Tak zadecydował...
- ... odniesienie do wartości absolutnej
Czas to więcej niż pieniądz (Archiwum).
Frugo bez żadnych ograniczeń (Grey).
10,
generalizacja
1000 spraw. Jedna Idea... - ... City Bemowo, Sadyba i Galerii Mokotów. Organizatorem jest Radykalna Inicjatywa Frugo, którą zawiązała marka Frugo. A cel akcji to walka z...
- ... reklamy
Nowe techniki promocji - żeby sprzedać, trzeba prowokować
Radykalna Inicjatywa Frugo zapowiada walkę ze stereotypami narzucanymi młodym przez kulturę masową. Nowy... - ... koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą...
- ... do tego stopnia powszechną, że socjologowie zaczęli używać określenia "pokolenie Frugo".
Wszystko to już jednak przeszłość. Choć Frugo nie znikło z... - ... ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA.
Przed... - ... Twórcy reklam umiejętnie zagrali na obu, kreując modę na picie Frugo do tego stopnia powszechną, że socjologowie zaczęli używać określenia "pokolenie...
- ... sieci TBWA systemem pracy, polegającym na przełamywaniu stereotypowego myślenia marketingowego.
- Frugo to marka niezwykła, dlatego by ją rewitalizować, musieliśmy przełamać schemat... - ... rewitalizować markę, trzeba tę rewolucję powtórzyć.
Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być... - ... Co podać", odpowiedział: "Mocno kolorowy proszę". Ekspedientka podała butelkę soku Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się...
- ... sojowymi kotletami i warzywnymi burgerami.
dlaczego nie...
...zagrasz w kolory Frugo?
"Ścisnął goryl pomarańczę,
Ja z Panią dziś zatańczę,
Przytulał ją... - ... emocji do celów komercyjnych? I czy przy okazji kupi też Frugo? Z pierwszych reakcji, jakie pojawiły się w Internecie, wynika, że...
- ... chce zdradzić, co będzie następnym obiektem walki ze ściemą.
Kampania Frugo jest przykładem marketingu alternatywnego. Polega on na szukaniu nowych form...