przystanku

• ... jesień": spektakl teatralny "Ballady i romanse" w wyk. Grupy Teatralnej "Przystanek 101"
    Klub "Jedynka": wieczorek taneczny, w programie muzyka w wykonaniu...
  • ... dyskoteka, wypożyczalnia sprzętu wodnego. Około 50 m od hotelu jest przystanek autobusu do Heraklionu, kursującego co 20 min. Do dyspozycji gości...
  • ... ulica Słupska, tory kolejowe w kierunku Słupska i granica miasta.

Przystanek przy ulicy Słowiańskiej, róg ul. Kopernika, stoi dokładnie na środku...
  • ... późnych latach osiemdziesiątych, gdy mnie już w ogóle nie poznał.
    Przystanek 180, róg Czerniakowskiej i Gagarina, dwudziesta minuta czekania, ziąb jak...
  • ... Roosevelta, w szeregowych domkach na Świerczewie. Do szkoły jeździła autobusem, przystanek był zaraz za szkołą, wychodziła z lekcji - i odjeżdżała w...
  • ... 157 - jeszcze nie wiadomo.

Sukces Faktu. E-4 znów ma
    przystanek
    Poprosiliśmy ZTM, by autobusy linii E-4 znów zatrzymywały się...
  • ... na północ, do Czarnego Dunajca (trasa 28), ale my minąwszy przystanek PKS i ośrodek zdrowia w centrum wsi po lewej stronie...
  • ... Ale ja tam już nie dojdę, tylko lasem wrócę na przystanek pekaesu i wrócę do starej. Może wieczorem załapię się na...
  • ... obok niego stoi taki pan tak strasznie blisko, pojawia się przystanek i zaraz potem pan przysuwa się nieprzyzwoicie i niedwuznacznie łapie...
  • ... okolicy: czy są sklepy spożywcze i szkoła, jak daleko na przystanek autobusowy, ile czasu trwa dojazd do centrum. Niewątpliwym plusem jest...
  • ... skręcamy w prawo. Miejscowość w której jesteśmy to Owińska. Mijamy przystanek autobusowy, jedziemy cały czas prosto, po chwili zjeżdżamy na bitą...
  • ... w sobotę o świcie. Wcześniej w Wiedniu, gdzie wypadł im przystanek w drodze do Azerbejdżanu, odbędą trening w hali zespołu Aon...
  • ... niebieskawym zmierzchu. Niechętnie wstałam z trawy i powlokłam się na przystanek autobusowy. Kierowca taksówki miał rację. Po kilku minutach nadjechał autobus...
  • ... wieś, podzielona szosą na część północną, gdzie mieści się szkoła, przystanek PKS i większość zabudowań i południową (Ciche Górne). Przywilej lokacyjny...
  • ... tylko łatwiej tędy przejechać, ale wreszcie na stare miejsce powrócił przystanek autobusowy, na którym zatrzymuje się linia 161 jadąca w kierunku...
  • ... kochaną kociarę i Martuśkę :) Usiedliśmy razem, gadaliśmy, odprowadzili mnie na przystanek...

Dużo w domu myślałam. Poszłam na nockę do Madzi. Tak...
  • ... w oczy nas razi,
    ośnieżona do połowy.
    Niewiele ludzi zgromadził
    przystanek autobusowy:

tylko nas dwoje. Stoimy
    przy tym przystanku nad rzeką...
  • ... tylko Książęca i tramwaj skręci w Nowy Świat, wtedy każdy przystanek może być już ostatnim, tym na którym nieznajoma wysiądzie. Zarówno...
  • ... okolicy, że woli nie wracać do domu sama. Poszliśmy na przystanek koło kościoła Świętego Krzyża i wsiedliśmy w 107, które, o...