rozwidlony

• ... w lewo i zaczyna się najatrakcyjniejszy zjazd całej wycieczki. Na rozwidleniu dróg na początku zjazdu skręcamy w prawo. Dojeżdżamy do parkingu...
  • ... Kapłon i pracownik schroniska Andrzej Wiśniowski. Mieli sprawdzić szopę przy rozwidleniu szlaków żółtego i niebieskiego, Kaplicę Papieską, obok pod lasem bacówkę...
  • ... w prawo i jedziemy wzdłuż ogrodzenia szkółki leśnej. Na pierwszym rozwidleniu skręcamy w lewo, z lewej strony powinno być teraz widać...
  • ... było w pobliżu. Trzeba będzie albo znaleźć sobie legowisko w rozwidleniu konarów na rozłożystym drzewie, jak nasi przodkowie z epoki kamiennej...
  • ... Piławy, znajdują się ruiny najpotężniejszych fortyfikacji.

144km

PODGAJE

Wieś przy
    rozwidleniu szos do Szczecinka (Koszalina) i Chojnic (Gdańska).

Podczas zimowej ofensywy...
  • ... znajdują się komórki prezentujące antygen. Pochewki te zwłaszcza w miejscach rozwidleń tych naczyń grubieją i przybierają kształt 63

kulisty, tworząc grudki...
  • ... wyraźnie rozdzielone były dwie ich grupy: z zarodniami na wierzchołkach rozwidleń pędu (Cooksonia, Steganotheca) lub po bokach szczytowej jego części (Zosterophyllum...
  • ... gładka
    Odmiana C
    1 - dodatkowy pęd na górnej stronie gałązki
    2...
  • ... w kotłującą się pianę burzyny.
    Ciemniejące na południu niebo przekreśliła
    rozwidlona wstęga błyskawicy, daleki grzmot głuchym echem przetoczył się po ścianie...
  • ... słomą, a gontem. Żurawie, złożone z poprzecznej żerdzi, opartej o rozwidlony słup i obciążonej na jednym końcu, służą do wyciągania wiadra...