w-prawo

• ... zaszumiał, dziewczyna majtnęła kitą na czubku głowy w lewo i w prawo, zabrzęczała naczyniami, syknęła nad oparzoną ręką i zastygła z głową...
  • ... stał na środku tunelu i pociągał nosem w lewo i w prawo. Lecz ani z lewej, ani z prawej strony, a tuż...
  • ... Na skrzyżowaniu z ulicą Nowotarską skręcamy w lewo i niebawem - w prawo skos, na tzw. estakadę, prowadzącą do hotelu "Kasprowy". Z prawej...
  • ... towarowego z terenu Tatrzańskiego Parku Narodowego.
    Nasza droga prowadzi jednak
    w prawo. Kilkoma stromymi zakosami (zimą ślisko!) podjeżdżamy na malowniczą Ździarską Przełęcz...
  • ... wieloletniego prezesa. - Był aktywny. Jego głos zaważył o naszym pójściu w prawo w samorządzie i nawiązaniu koalicji z PiS i LPR. Gdy...
  • ... Minąwszy je, dochodzimy do rozwidlenia dróg. Droga pod Reglami schodzi w prawo w dół, sprowadzając po kilku minutach na polanę Bogówka, skąd...
  • ... Polany. Serpentynami dochodzimy do mostu na potoku Roztoka, przed którym w prawo skręca czerwony szlak do Zakopanego przez Polanę Waksmundzką i Psią...
  • ... wydarzenia.
    Cały pociąg był chłopski.
    Ze wszystkich okien, jak spojrzeć
    w prawo czy w lewo, wyglądały twarze ogorzałe i rześkie. Chustki, czapki...
  • ... domek. Tu była granica. Teraz należało iść w skos lasem w prawo albo w lewo, czołgać się ostrożnie z dwieście metrów, aż...
  • ... w dol. Bobru, kamieniołomy wapienia i bazaltu. W odl. 2km w prawo, na pd. zaporowe J. Pilchowickie, w krętej, skalistej dol. Bobru...
  • ... wprost na Krzyśka, nachylonego nad otworem, odbija w lewo, potem w prawo i tu kładę go na śniegu szybkim, rzutowym strzałem. Za...
  • ... najprościej:
    Niechaj weźmie hulajnogę
    I odważnie rusza w drogę,
    Naprzód
    w prawo, potem w lewo,
    Tam gdzie stoi stare drzewo,
    Potem wprost...
  • ... w lewo, ja pójdę w prawo; a jeżeli ty pójdziesz w prawo, ja - w lewo.
    Abram wielkodusznie pozostawił Lotowi wolny wybór ziemi...
  • ... W rynku rozwidlenie dróg - w lewo skręca szosa do Jabłonki, w prawo - do Nowego Targu. Tą właśnie drogą jedziemy. Przekraczamy most na...
  • ... Zosię Cypek.
    A doktor Twardowski tańczy walca w lewo, i
    w prawo, i znów w lewo, zwodząc i uwodz ąc swoimi uzdolnieniami...
  • ... tylko słaba poświata dnia pokazywała, w jakim kierunku ma iść. W prawo w dół odchodził wygodny korytarz, bez rumowiska głazów pod nogami...
  • ... brody wielkie krzywe zębiska. - Od dziecka o tym marzyłem! Spójrz w prawo.
    - Dosyć - rozległ się gdzieś z głębi jaskini głośny i dźwięczny...
  • ... ona przyjęta, czy odrzucona, jedno jest pewne: dzisiejsza Holandia skręca w prawo. Nie wiadomo tylko, jak ostry będzie to zakręt.

Małgorzata Mierżyńska...
  • ... Dotychczasowy trakt prowadzi na zachód do Podbańskiej, my zaś skręcimy w prawo, by po kilku stromych zakosach zatrzymać się na parkingu zaporowym...