wybrać się

• ... nieletnim, nasz szczeciński reporter Jerzy Korczyński i jego trzynastoletni kolega wybrali się na takie zakupy na popularne w mieście targowisko
    Najpierw mój...
  • ... razy więcej.
    - A te trzysta mamy? - spytała.
    - Mamy.
    Następnego dnia
    wybrali się do Gromadzkiej Rady Narodowej, dość długo czekali na rozmowę z...
  • ... po obudzeniu, zamiast do pracy, poszli wziąć ślub. Po ceremonii wybrali się do kina, a wieczorem z ogromnym zaangażowaniem rozmawiali o rewelacyjnej...
  • ... zaspy

Według relacji powiadamiającego, Marek, Piotr i Dariusz, mieszkańcy Szczawy,
    wybrali się na wycieczkę. Chcieli przez Gorc dojść na Turbacz.
    Wyszli z...
  • ... ze swoimi przewidywaniami, przybysze zastali na ziemi wiele form życia. Wybrali sobie jednego przedstawiciela spośród form najbardziej zaawansowanych - to był jeden z...
  • ... zamaskowanych mężczyzn napadło w Zubrzycy Górnej na samotnie mieszkającego staruszka. Wybrali sobie dzień Trzech Króli - 6 stycznia.
    76-letni Ferdynand D. uchodzi...
  • ... myślał Hans Handler, popijając piwo przy barze hotelowej restauracji. - Ale wybrali sobie miejsce. Turyści, ochrona diamentu, obstawa Führera. Brakuje tylko Jajojada. Istne...
  • ... swój kraj"

"Po wygaśnięciu starego rodu książąt polskich na Popielu,
    wybrali sobie , prawda, Polacy Piasta, męża niskiego pochodzenia, lecz znakomitego cnotą i...
  • ... cenę, wynajęliśmy autobus i zjechaliśmy do Tereskołu.
    Nazajutrz, po południu
    wybraliśmy się do dolinki położonej na północny zachód od Tereskołu. W górnych...
  • ... drzewa i krzewy grubą puszystą warstwą. Wymarzona pogoda na spacer. Wybraliśmy się w kilka osób do lasu. Rozmawiając ze znajomym oddaliłem się...
  • ... w Klubie Wakacyjnym pojawiają się w prasie niemal co tydzień. Wybraliśmy się na takie spotkanie. Czego się dowiedzieliśmy?
    Że mamy informować ludzi...
  • ... JOT

Sushi zdobywa serca
    Sushi podbija Warszawę. My na sushi
    wybraliśmy się w towarzystwie gwiazd telewizji Polsat do restauracji Made in Japan...
  • ... społeczeństwa. Kolejne weekendy zaplanowaliśmy więc z drobiazgową dokładnością. W sobotę wybraliśmy się na Stare Miasto, potem na wystawę malarstwa nowoczesnego w Zachęcie...
  • ... próbą wyjścia na Elbrus, pierwszego dnia po przyjeździe do Tereskołu wybraliśmy się tam na wycieczkę. Wyciąg ma dwa odcinki - pierwszy z nich...
  • ... tysiąc i jedna formalność do załatwienia...
    Ostatniego dnia wspólnej wycieczki
    wybraliśmy się motorówką na przejażdżkę w górę rzeki. Na brzegu przykucnęły młode...
  • ... ducha".
    - Musieliśmy zostawić wóz w warsztacie, a do Nowego Orleanu
    wybraliśmy się innym. W drodze powrotnej znów przesiądziemy się do tego niezbyt...
  • ... kubka poszliśmy do sklepu i zakupiliśmy skrzynę stronga, a potem wybraliśmy się nad morze. Wieczorem z pełną satysfakcją kładliśmy się spać.
    W...
  • ... nie! Sprawdziliśmy, co i gdzie jadają mieszkańcy stolicy przed pracą. Wybraliśmy się na Nowy Świat i ku naszemu zdumieniu odkryliśmy, że ta...
  • ... mnie już na krok. Na pierwszą randkę poszliśmy następnego dnia. Wybraliśmy się do kina. Nie wiedzieliśmy, jaki jest repertuar i trafiliśmy na...