Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
nowy projekt, ponieważ eliminowałby z rynku potencjalnego jednego konkurenta. Z dwóch powstałby jeden. Pomijam już wszystkie efekty synergii.
- Co się stanie, jeżeli do konsolidacji nie dojdzie?
- Nie zgadzam się z tezą, która głosi, że wchodzenie na nasz rynek takich armatorów jak DFDS, Stena Line i Fast Ferry, spowoduje przemieszczenie ciągów ładunkowych i my coś z tego ciastka będziemy mieli. To utopia. Żeby dostać kawałek z tego rynku, trzeba mieć przynajmniej łopatkę do ciasta. My dziś takich narzędzi nie mamy. Tymczasem musimy zabezpieczyć nasze interesy na głównych ciągach ze Skandynawii do Polski, na których "siedzimy" od wielu lat. Poprzez brak porozumienia z
nowy projekt, ponieważ eliminowałby z rynku potencjalnego jednego konkurenta. Z dwóch powstałby jeden. Pomijam już wszystkie efekty synergii.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Co się stanie, jeżeli do konsolidacji nie dojdzie?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Nie zgadzam się z tezą, która głosi, że wchodzenie na nasz rynek takich armatorów jak DFDS, Stena Line i Fast Ferry, spowoduje przemieszczenie ciągów ładunkowych i my coś z tego ciastka będziemy mieli. To utopia. Żeby dostać kawałek z tego rynku, trzeba mieć przynajmniej łopatkę do ciasta. My dziś takich narzędzi nie mamy. Tymczasem musimy zabezpieczyć nasze interesy na głównych ciągach ze Skandynawii do Polski, na których "siedzimy" od wielu lat. Poprzez brak porozumienia z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego